czwartek, 5 czerwca 2014

teraz będzie rzadzić mama ;)

Rety! To już prawie rok minął odkąd zastanawiałam się nad posiadaniem kolejnego dziecka TU. Co prawda dziecka z nami jeszcze nie ma, ale ze mną już jest!
Tak, tak dziecko na pokładzie! Termin mamy na początku sierpnia 2014!
Jesteśmy w 31 t.c. i jest W S P A N I A L E !  Mimo iż zupełnie inaczej jak było z Szymonem... Z Synkiem nic mi nie doskwierało, nic nie bolało, zero mdłości etc. (pomijając końcówkę ciąży jakieś ostatnie 4 tyg i moje zatrucie ciążowe oraz rzucawkę), teraz miałam/mam cały wachlarz "dolegliwości". Nie narzekam bo tak długo jak z Bobo jest wszystko ok to i ja wytrzymam :) choć z tylu głowy zbierają się myśli i strach aby nie powtórzył się scenariusz z wysokim ciśnieniem...
Puki co jest naprawdę nieźle! Reaktywuje bloga bo znów mam trochę więcej czasu (choć nadal pracuje- planowany termin odejścia na macierzyński to polowa lipca- zobaczymy! W Anglii jest trochę inaczej niż w Polsce i dlatego chcę pracować tak długo jak tylko dam rade). 
Postaram się nie pisać ile przytyłam każdego tygodnia (dla ciekawskich- już wyglądam jak słoń) i czy pierścionki mam na palcach czy nie. Choć sama bardzo lubię czytać takie posty, ale zostało już niewiele czasu, a każda z Nas jest inna i po co mam kogoś martwic, a kogoś innego możne drażnić (tak, ja się złoszczę jak widzę super szczupłe dziewczyny w 9 m.c. z słodkimi piłeczkami z przodu!!).


7 komentarzy:

  1. łooooo...( zazdrosna)...takie wiadomości to samo szczęście:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki... w takim razie sezon na rodzeństwo uważam za otwarty!
      ;)

      Usuń
  2. Ha. Ja wyglądam jak słoń. Tez zazdrościłAm. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze wróciłas i gratulacje czekam na rozwój akcji :)

    OdpowiedzUsuń